Darmowe Forum
Grudzieñ 21, 2024, 15:33:00 *
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.
Czy dotar³ do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci: Forum zosta³o uruchomione!
 
   Strona g³ówna   Pomoc Zaloguj siê Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor W±tek: Struktura programu -liniowy  (Przeczytany 6475 razy)
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomo¶ci: 821


Email
« : Grudzieñ 05, 2011, 08:48:39 »

Zadanie 1. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm

program PowitanieAski;

begin                                 { pocz±tek programu }
 writeln('Witam Cie!')             { wypisz tekst }
end.
« Ostatnia zmiana: Grudzieñ 05, 2011, 09:00:57 wys³ane przez admin » Zapisane
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomo¶ci: 821


Email
« Odpowiedz #1 : Grudzieñ 05, 2011, 08:57:24 »

Zadanie 2. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm

program Mnozenie;
uses crt,dos;

begin
  writeln(2*2);
end.

Zadanie 3. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm
program Napisy;
uses crt, dos;   

begin
  writeln('Te dwa napisy');
  writeln('znajduj± sie w kolejnych wierszach.');
  writeln;                                                             { wiersz odstêpu }
  write('Ale te dwa napisy znajduja sie ');
  writeln('w tym samym wierszu.')                           { przed end. nie musi byæ ¶rednika }
end.

Zadanie 4. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm

program Mnoz;
                                                       {Program mno¿±cy dwie dowolne liczby }
uses crt,dos;
var
  Liczba1, Liczba2 : real;

begin
  readln(Liczba1);                             { odczytaj liczby z klawiatury }
  readln(Liczba2);
  writeln(Liczba1*Liczba2);                 { wy¶wietl ich iloczyn }
end.
Zadanie 5. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm

program Mnozenie2;
uses crt,dos;

var
  Liczba1, Liczba2 : real;

begin
  write('Podaj pierwsz± liczbe: ');    { dodano }
  readln(Liczba1);
  write('Podaj drug± liczbê: ');       { dodano }
  readln(Liczba2);
  writeln('Iloczyn podanych liczb wynosi ', Liczba1*Liczba2);
  readkey                                    {zatrzymaj program do czasu wci¶niêcia klawisza}
end.

Zadanie 6. Proszê narysowaæ algorytm który na ekranie wy¶wietli poprosi o podanie imienia i nazwiska i wnastêpnie wy¶wietli je na ekranie
« Ostatnia zmiana: Grudzieñ 05, 2011, 09:02:57 wys³ane przez admin » Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

proskills polski-serwer-rpg shaggydogss mylittlepony gang-nd