Darmowe Forum
Grudzieñ 21, 2024, 16:05:33 *
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.
Czy dotar³ do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci: Forum zosta³o uruchomione!
 
   Strona g³ówna   Pomoc Zaloguj siê Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor W±tek: 27_02_2019 Odbijajaca pi³ka na Canvas  (Przeczytany 2622 razy)
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomo¶ci: 821


Email
« : Luty 27, 2019, 10:10:27 »


-------------------------------------------------------
<div class="lewy" id="lewy1">
 <canvas id="adam" width="400" height="320"></canvas>
<script>var weronika = document.getElementById("adam");var c = weronika.getContext("2d");
//tworzenie obszaru przemieszczania siê pi³ek
var zakres = {x: 0,y: 0,width: 400,height: 320};
var pilka = [{x: 50, y: 100,r: 10,vx: 10,vy: 7,color: 100}, ];
function ruszaj() {
  //tworzenie animacji - ruchu
  c.fillStyle = "#ff33aa"; c.fillRect(zakres.x, zakres.y, zakres.width, zakres.height);
//wy¶wietlanie po³ozenia kolejnych pi³ek
  for (var z = 0; z < pilka.length; z++) {
   c.fillStyle = 'hsl(' + pilka[z].color +', 50%, 20%)';c.beginPath();
   c.arc(pilka[z].x, pilka[z].y, pilka[z].r, 0, Math.PI * 2, true);
    c.fill()
    if (pilka[z].x - pilka[z].r + pilka[z].vx < zakres.x || pilka[z].x + pilka[z].r + pilka[z].vx >
   zakres.x + zakres.width) {
      pilka[z].vx = -pilka[z].vx;}
    if (pilka[z].y + pilka[z].r + pilka[z].vy > zakres.y + zakres.height ||
   pilka[z].y - pilka[z].r + pilka[z].vy < zakres.y) {
      pilka[z].vy = -pilka[z].vy;}
 pilka[z].x +=pilka[z].vx
 pilka[z].y += pilka[z].vy
  }

  requestAnimationFrame(ruszaj);
}
requestAnimationFrame(ruszaj);
</script>
 </div>
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2019, 10:28:27 wys³ane przez admin » Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

spw gang-nd articz polski-serwer-rpg blackmoon