Darmowe Forum
Grudzieñ 22, 2024, 09:49:32 *
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.
Czy dotar³ do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci: Forum zosta³o uruchomione!
 
   Strona g³ówna   Pomoc Zaloguj siê Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor W±tek: Rozwi±zania dla stron www  (Przeczytany 2609 razy)
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomo¶ci: 821


Email
« : Maj 21, 2014, 12:17:24 »

Zadanie 1. Proszê napisaæ kod sprawdzaj±cy czy przycisk checkbox zosta³ zaznaczony.'


<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"><html>
<head>
  <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
  <meta name="Description" content=" [wstaw tu opis strony] ">
  <meta name="Keywords" content=" [wstaw tu slowa kluczowe] ">
  <meta name="Author" content=" [dane autora] ">
  <meta name="Generator" content="kED2">

  <title> checkbox </title>
   <script type="text/javascript">
function misio()
{if (document.forms[0].naukowy.checked){
alert("POle zosta³o zaznaczone.");
} else {alert("Pole nie zosta³o zanaczone.");}
}
</script>

  <link rel="stylesheet" href=" [nazwa_arkusza_stylow.css] " type="text/css">
</head>
<body>

<form>

<input type="checkbox" name="naukowy">Sprawdzaj naukowy<br>

<input type="button" value="Sprawdzanie" onclick="misio()">

</body>
</html>










Zapisane
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomo¶ci: 821


Email
« Odpowiedz #1 : Maj 21, 2014, 12:23:10 »

Zadanie 2. Program javaS sprawdzaj±cy wypelnienie pól formularza.

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"><html>
<head>
  <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
  <meta name="Description" content=" [wstaw tu opis strony] ">
  <meta name="Keywords" content=" [wstaw tu slowa kluczowe] ">
  <meta name="Author" content=" [dane autora] ">
  <meta name="Generator" content="kED2">

  <title> [tytu³ strony] </title>
<script type="text/javascript">
function sprawdz(form){
for(var a=0;a<form.elements.length;a++){
if (form.elements[a].value==""){
alert("nie wype³niono wszystkich pól");
return false;}
}
return true;
}
</script>
  <link rel="stylesheet" href=" [nazwa_arkusza_stylow.css] " type="text/css">
</head>
<body>
<form onsubmit="return sprawdz(this)">
Proszê wprowadziæ wszystkie wymagane informacje:<br>
Imiê: <input type="text" name="imie"><br>
NAzwisko:<input type="text" name="nazwisko"><br>
tytu³:<input type="text" name="tytul"><br>
Pesel:<input type="text" name="pesel"><br>
<input type="submit">

</body>
</html>
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2015, 12:34:29 wys³ane przez admin » Zapisane
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomo¶ci: 821


Email
« Odpowiedz #2 : Maj 28, 2014, 13:31:31 »

Zadanie 1 Kalkulator Java Script ver1 .

Plik html:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"><html>
<head>
  <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
  <meta name="Description" content=" [wstaw tu opis strony] ">
  <meta name="Keywords" content=" [wstaw tu slowa kluczowe] ">
  <meta name="Author" content=" [dane autora] ">
  <meta name="Generator" content="kED2">

  <title> [tytu³ strony] </title>

  <link rel="stylesheet" href=" [nazwa_arkusza_stylow.css] " type="text/css">
</head>
<body>

<script type="text/javascript"SRC = "kalk.js">
document.write("Nie mo¿na otworzyæ pliku ze skryptem.")
</SCRIPT>

<style type="text/css">
table.kalk {
     border: 6px solid #AF0000;
     background-color: #FFFF00;
}
input.kalk {
     width: 100%;
     margin: 10px;
}
</style>
<fieldset>
<legend>CKR 2PSI</legend>
<table class="kalk" cellpadding=14>
<tr><td colspan=3><input class="kalk" id="okno" type="text"></td><td><input class="kalk" type="button" value=ON onclick="wlacz"></td></tr>
<tr>
<td><input class="kalk" type="button" value=1 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=2 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=3 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='/' onclick="czytaj(this.value);"></td>
</tr>
<tr>
<td><input class="kalk" type="button" value=4 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=5 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=6 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='*' onclick="czytaj(this.value);"></td>
</tr>
<tr>
<td><input class="kalk" type="button" value=7 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=8 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=9 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='-' onclick="czytaj(this.value);"></td>
</tr>
<tr>
<td><input class="kalk" type="button" value=0 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='.' onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='C' onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='+' onclick="czytaj(this.value);"></td>
</tr>
<tr><td colspan=3><input class="kalk" type="button" value='=' onclick="oblicz(document.getElementById('okno').value);"></td></tr>
</table>
</body>
</html>

Kod pliku kalk.js

function wlacz(){}

function czytaj(przycisk) {
     if (przycisk == 'C') {
          document.getElementById('okno').value = '';
     }
     else {
          document.getElementById('okno').value += przycisk;
     }
}
function oblicz(wartosc) {
     var wynik = eval(wartosc);
     document.getElementById('okno').value = wynik;
}
Zapisane
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomo¶ci: 821


Email
« Odpowiedz #3 : Maj 28, 2014, 14:13:13 »

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zmodyfikowany kod Java script

var x=1;//document.getElementById('okno').style.backgroundColor="black";
function wlacz(){++x; x%=2;
if(x==0){document.getElementById('okno').style.backgroundColor="yellow";}else{document.getElementById('okno').style.backgroundColor="black";};

}

function czytaj(przycisk) {
     if (przycisk == 'C') {
          document.getElementById('okno').value = '';
     }
     else {
          document.getElementById('okno').value += przycisk;
     }
}
function oblicz(wartosc) {
     var wynik = eval(wartosc);
     document.getElementById('okno').value = wynik;
}

Zmodyfikowany kod HTML


<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"><html>
<head>
  <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
  <meta name="Description" content=" [wstaw tu opis strony] ">
  <meta name="Keywords" content=" [wstaw tu slowa kluczowe] ">
  <meta name="Author" content=" [dane autora] ">
  <meta name="Generator" content="kED2">

  <title> [tytu³ strony] </title>

  <link rel="stylesheet" href=" [nazwa_arkusza_stylow.css] " type="text/css">
</head>
<body>

<script type="text/javascript"SRC = "kalk.js">
document.write("Nie mo¿na otworzyæ pliku ze skryptem.")
</SCRIPT>

<style type="text/css">
table.kalk {
     border: 6px solid #AF0000;
     background-color: #FAAF00;
}

input.kalk {
     width: 100%;
     margin: 10px;
}
</style>
<fieldset>
<legend>CKR 2PSI</legend>
<table class="kalk" cellpadding=14>
<tr><td colspan=3><input class="kalk" id="okno" style="background-color:black;" "type="text"></td><td><input class="kalk" type="button" value=ON onclick="wlacz()"></td></tr>
<tr>
<td><input class="kalk" type="button" value=1 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=2 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=3 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='/' onclick="czytaj(this.value);"></td>
</tr>
<tr>
<td><input class="kalk" type="button" value=4 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=5 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=6 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='*' onclick="czytaj(this.value);"></td>
</tr>
<tr>
<td><input class="kalk" type="button" value=7 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=8 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value=9 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='-' onclick="czytaj(this.value);"></td>
</tr>
<tr>
<td><input class="kalk" type="button" value=0 onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='.' onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='C' onclick="czytaj(this.value);"></td>
<td><input class="kalk" type="button" value='+' onclick="czytaj(this.value);"></td>
</tr>
<tr><td colspan=3><input class="kalk" type="button" value='=' onclick="oblicz(document.getElementById('okno').value);"></td></tr>
</table>
</body>
</html>

Zapisane
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomo¶ci: 821


Email
« Odpowiedz #4 : Czerwiec 09, 2014, 08:33:37 »

ZadanieXX. Proszê napisaæ skrypt zabezpieczaj±cy otworzenie strony has³em. Po wprowadzeniu poprawnego has³a uruchamiany jest plik html o nazwie ramki.html.

<script language="javascript">
var password;
var haslo="Adam";
password=prompt('Wpisz haslo do przejscia. ',' ');
if (password==haslo)
{window.location="ramki.html";}
else
{window.location="index.html";}
</script>
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

zlotasiodemka proskills polski-serwer-rpg blackmoon articz