Tytu³: Od kwadratu do trójk±ta. Czyli jak programowaæ? Wiadomo¶æ wys³ana przez: admin Pa¼dziernik 31, 2012, 08:21:26 Zadanie 1. Napisaæ program który wy¶wietli kwadrat 10x10 sk³adaj±cy siê z znaków o kodzie ASCII 178.
#include <cstdlib> #include <iostream> using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { for(int x=0;x<=10;x++) {cout<<endl; for(int y=0;y<=10;y++){cout<<char(178);} } cout<<endl; system("PAUSE"); return EXIT_SUCCESS; } Tytu³: Odp: Od kwadratu do trójk±ta. Czyli jak programowaæ? Wiadomo¶æ wys³ana przez: admin Pa¼dziernik 31, 2012, 08:23:35 Zadanie 2. Napisz program wy¶wietlaj±cy szachownicê o wymiarach 10x10, sk³adaj±c± siê z znaków o kodzie ASCII (178).
#include <cstdlib> #include <iostream> using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { for(int x=0;x<=10;x++) {cout<<endl; for(int y=0;y<=10;y++) {if(((x+y)%2)==0){cout<<char(178);}else {cout<<" ";};} } cout<<endl; system("PAUSE"); return EXIT_SUCCESS; } Tytu³: Odp: Od kwadratu do trójk±ta. Czyli jak programowaæ? Wiadomo¶æ wys³ana przez: admin Pa¼dziernik 31, 2012, 08:36:55 Zadanie 3. Napisaæ program tworz±cy z znaków o kodzie ASCII (178) trójk±t.
#include <cstdlib> #include <iostream> using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { int a,b; for(int x=0;x<=10;x++) {cout<<endl; for(int y=0;y<=20;y++) {if((y<10-x)||(y>10+x)){cout<<" ";}else {cout<<char(178);};} } cout<<endl; system("PAUSE"); return EXIT_SUCCESS; } Tytu³: Odp: Od kwadratu do trójk±ta. Czyli jak programowaæ? Wiadomo¶æ wys³ana przez: admin Pa¼dziernik 31, 2012, 08:41:57 Zadanie 4. Proszê napisaæ program wy¶wietlaj±cy a¿urowy trójk±t zbudowany ze znaków o kodzie ASCII (178).
#include <cstdlib> #include <iostream> using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { int a,b; for(int x=0;x<=10;x++) {cout<<endl; for(int y=0;y<=20;y++) {if((y<10-x)||(y>10+x)){cout<<" ";}else {if((x+y)%2==0){cout<<char(178);} else{cout<<" ";};}} } cout<<endl; system("PAUSE"); return EXIT_SUCCESS; } |