Tytu³: Struktura programu -liniowy Wiadomo¶æ wys³ana przez: admin Grudzieñ 05, 2011, 08:48:39 Zadanie 1. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm
program PowitanieAski; begin { pocz±tek programu } writeln('Witam Cie!') { wypisz tekst } end. Tytu³: Odp: Struktura programu -liniowy Wiadomo¶æ wys³ana przez: admin Grudzieñ 05, 2011, 08:57:24 Zadanie 2. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm
program Mnozenie; uses crt,dos; begin writeln(2*2); end. Zadanie 3. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm program Napisy; uses crt, dos; begin writeln('Te dwa napisy'); writeln('znajduj± sie w kolejnych wierszach.'); writeln; { wiersz odstêpu } write('Ale te dwa napisy znajduja sie '); writeln('w tym samym wierszu.') { przed end. nie musi byæ ¶rednika } end. Zadanie 4. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm program Mnoz; {Program mno¿±cy dwie dowolne liczby } uses crt,dos; var Liczba1, Liczba2 : real; begin readln(Liczba1); { odczytaj liczby z klawiatury } readln(Liczba2); writeln(Liczba1*Liczba2); { wy¶wietl ich iloczyn } end. Zadanie 5. Proszê przepisaæ kod programu i narysowaæ jego algorytm program Mnozenie2; uses crt,dos; var Liczba1, Liczba2 : real; begin write('Podaj pierwsz± liczbe: '); { dodano } readln(Liczba1); write('Podaj drug± liczbê: '); { dodano } readln(Liczba2); writeln('Iloczyn podanych liczb wynosi ', Liczba1*Liczba2); readkey {zatrzymaj program do czasu wci¶niêcia klawisza} end. Zadanie 6. Proszê narysowaæ algorytm który na ekranie wy¶wietli poprosi o podanie imienia i nazwiska i wnastêpnie wy¶wietli je na ekranie |